loading...

nerhas

nerhas

بازدید : 238
11 زمان : 1399:2

بهترين روش هاي خانگي و طبيعي براي چربي سوزي سريعگزينه هاي زيادي موجود است كه به شما كمك مي كند چربي زيادي شما را از بين ببرند و سلامتتان را بهبود بخشند كه وارد كردن برخي از عادات نامناسب به روال زندگي خود و تغيير رژيم غذاييتان مي تواند يك تفاوت بزرگ است. حتي تغييرات جزئي در شيوه زندگي شما مي تواند تاثيرات مهمي در سوزاندن چربي داشته باشد.

مطمئن شويد كه اين نكات ساده اي كه داراي مواد نغذي خوبي هستند، را با يك رژيم غذايي و سبك زندگي خود تركيب مي كنيد تا به طور همزمان باعث شكستن ذرات چربي و همچنين بهبود سلامت كلي شما مي شود. پروبيوتيك پروتكسين

رژيم سريع:آيا سالم است؟ آيا شما مجبور به كاهش وزن هستيد؟ پاسخ چيست؟
چه شما به دنبال بهبود كلي سلامت خود هستيد، چه به سادگي براي تابستان كوتاه، سوزاندن چربي اضافي مي تواند كاملا چالش برانگيز و سخت باشد.علاوه بر رژيم غذايي و ورزش، عوامل متعدد ديگري نيز مي توانند بر روي از دست دادن وزن و چربي تاثير بگذارند خوشبختانه، بسياري از گام هاي پيشنهادي ما در اين بخش از نمناك بسيار ساده اي هستند،كه مي توانيد براي افزايش سوزاندن چربي انجام دهيد 14 تا از بهترين راه هاي سوزاندن سريع چربي و كاهش وزن هستند.
نوشيدني هاي سالم
14 قانون طلايي براي چربي سوزي كل بدن1.تمرين قدرتي را شروع كنيد:
تمرين هاي قدرتي،يك نوع ورزش است كه به شما اين امكان را مي دهد كه عضلات خود را در برابر مقاومت قرار دهيد عضلاني را ميسازد و قدرت را افزايش مي دهد.
2. رژيم غذايي پر پروتئين را دنبال كنيد
قرار دادن پروتين زياد در رژيم غذايي، يك راه موثر براي كاهش اشتها و سوزاندن چربي هاي است خوردن پروتئين زياد با كاهش چربي شكم همراه است. افزايش مصرف پروتئين مي تواند اشتها را كاهش دهد، كالري كمتري را وارد كند و عضلات را حفظ كند.
3. خواب بيشتر:
كمي زودتر به خواب رفتن و يا تنظيم زنگ ساعت كمي دير تر، مي تواند به افزايش سوزاندن چربي و جلوگيري از افزايش وزن، كمك كندخوب خوابيدن و خواب كافي با كاهش اشتها و گرسنگي، ارتباط دارد و همچنين خطر ابتلا به افزايش وزن را كاهش مي دهد.
4. سركه را به رژيم خود اضافه كنيد:
سركه براي خواص سلامت خوبي كه دارد، شناخته شده است. علاوه بر خواص موثرش بر سلامتي قلبي و كنترل قند خون، افزايش مصرف سركه در زندگي خود همچنين مي تواند به افزايش سوزاندن چربي كمك كند ،سركه ممكن است به افزايش احساس سيري، كاهش دريافت كالري و كاهش چربي بدن كمك كند.
چربي هاي سالم
5. چربي هاي سالم تري بخوريد:
به نظر ميرسد، افزايش مصرف چربي هاي سالم ميتواند، از افزايش وزن جلوگيري كند و احساس سيري را در شما حفظ كند چربي به آرامي هضم مي شود، بنابراين خوردن آن مي تواند به كاهش اشتها كمك كند.مصرف زياد چربي هاي سالم با كاهش خطر ابتلا به افزايش وزن و كاهش چربي شكم همراه است.
6. نوشيدني هاي سالم بنوشيد:
تعويض نوشيدني هاي بدون كالري براي انتخاب هاي سالم يكي از ساده ترين راه هاي افزايش سوزاندن چربي است براي مثال، نوشيدني هاي شيرين شده با شكر،مانند:نوشابه و آب با كالري زيادي همراه هستند و ارزش غذايي كمي دارند.نوشيدني هاي شيرين شده با شكر و نوشيدني هاي الكلي،ممكن است با افزايش خطر ابتلا به چربي هاي دور شكم همراه باشد نشان داده شده كه چاي سبز و آب باعث كاهش وزن و سوزاندن چربي ميشوند.
رژيم غذايي پر پروتئين
7. فيبر بخوريد:
فيبرٍ ،محلول آب را جذب مي كند و به آرامي در دستگاه گوارش حركت مي كند و به شما كمك مي كند تا احساس سيري بيشتري داشته باشيد مصرف بالاي فيبر، ممكن است با كاهش مقدار چربي، كاهش دريافتي كالري و كاهش وزن همراه باشد.
8. مصرف كربوهيدرات هاي تصفيه شده را ،كاهش دهيد يا قطع كنيد:
كاهش مصرف كربوهيدراتهاي تصفيه شده،دريافتي ممكن است به كاهش چربي اضافي كمك كند كربوهيدرات هاي تصفيه شده ،داراي مقدار فيبر و مواد مغذي كمي هستند. آنها ميتوانند موجب افزايش گرسنگي شوند و سبب ايجاد فشار بالا و كاهش سطح قند خون شوند مصرف كربوهيدرات هاي تصفيه شده نيز با افزايش چربي دور شكم مرتبط است.
چربي سوزي سريع كل بدن
9. تمرينات هوازي خود را افزايش دهيد:
ورزش هاي هوازي، همچنين ورزشي مانند ايروبيك، يكي از رايج ترين انواع ورزش ها است و به عنوان فعاليتي است كه ضربان قلب شما را افزايش مي دهد ،مطالعات نشان مي دهد،كه هرچه مردم ورزش ايروبيك بيشتري را انجام دهند، چربي شكمي بيشتري را از دست مي دهند. ورزش هوازي همچنين ممكن است به كاهش دور كمر، كاهش چربي بدن و افزايش توده عضلاني كمك كند.
10. قهوه بنوشيد:
كافئين، يك عنصر اوليه است كه تقريبا در هر مكمل چربي سوزي وجود دارد، كه دليل خوبي نيز دارد قهوه،حاوي كافئين است كه مي تواند تجزيه چربي و افزايش سوخت و ساز بدن را افزايش دهد. مطالعات نشان مي دهد كه هرچقدر ميزان كافئين بالاتر باشد، كاهش وزن بيشتري را به همراه دارد.
11. تمريناتي با فاصله زماني زياد انجام دهيد:
با تمرينات شديد با فاصله زماني، كه همچنين به عنوان HIIT شناخته مي شود، يك نوع تمرين است كه فعاليتهاي سرعي را با دوره هاي استراحت و ريكاوري كوتاهي دارد تا ضربان قلب شما را افزايش دهد. ا HIIT مي تواند به افزايش سوزاندن چربي كمك كند و كالري زيادي را در مدت زمان كوتاهتري نسبت به ساير انواع ورزش بسوزاند.
چربي سوزي سريع بدن

12.لاغري سريع با اضافه كردن پروبيوتيك به رژيم غذاييتان
پروبيوتيك نوعي باكتري مفيد است كه در دستگاه گوارش وجود دارد كه باعث بهبود بسياري از جنبه هاي سلامتي مي شود در واقع مصرف مكمل هاي پروبيوتيك يا افزايش مصرف پروبيوتيك ها از طريق منابع غذايي ممكن است به كاهش وزن بدن و درصد چربي كمك كند.
13. مصرف آهن را افزايش دهيد
آهن يك ماده معدني مهم است كه داراي وظايف حياتي بسياري در بدن است ؛ كمبود آهن ممكن است با اختلال عملكرد تيروئيد مرتبط باشد و باعث ايجاد نشانه هاي خستگي و تنگي نفس شود. يك مطالعه نشان داد كه درمان كمبود آهن و بهبودش در كاهش وزن موثر است.
14. بطور منظم روزه بگيريد
روزه گيري به صورت منظم يك الگوي غذايي است كه شامل دوره ايي بين زمان هاي خوردن و روزه داري مي باشد ثابت شده است كه روزه داري متناوب به كاهش وزن بدن و كاهش چربي بدن كمك مي كند و در تمرين هاي ورزش مقاومتي باعث حفظ توده عضلاني بدن مي شود.
چربي سوزي سريع و آسان
بهترين غذاهاي براي چربي سوز در صبحانه1.چاي سبز
2.آجيل
3.تخم مرغ
4. كلم پيچ
5. ليمو
6. دانه هاي چيا
7. قهوه
8. گريپ فروت
چربي سوزي سريع
بهترين غذاهاي چربي سوز براي ناهار9.كلم بروكلي
10. مارچوبه
11. ماهي
12. گوجه فرنگي
13. اسفناج
14. سير
15. تمام دانه
16. چيلي
17. ماست
كلم بروكلي
بهترين غذاهاي چربي سوزي براي شام18. گوشت گوسفند
19. لوبيا و عدس
20. دارچين
21. بذر كتان
22. سيب زميني شيرين
23. زنجبيل
24. شكلات تلخ
25. كيمچي
غذاهاي چربي سوز پس از تمرين و ورزش26.هندوانه
27. توت ها
28. سيب
غذاهاي چربي سوز قبل از خواب
29. شير
30. زردچوبه

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 228
  • بازدید کلی : 8559
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی