loading...

nerhas

nerhas

بازدید : 245
11 زمان : 1399:2

مجموعه گندم كار دي وي دي با سابقه طولاني و درخشان در راستاي انجام خدمات مربوط به نصب انواع سيستم هاي صوتي و تصويري و همچنين لوازم اسپرت و جانبي انواع خودرو فعاليت دارد. اين مجموعه خدماتي مانند نصب انواع دي وي دي، لوازم صوتي خودرو، قاب فابريك ، لوازم آفرود و …. را در كارنامه كاري خود داراست كه در اين بخش سه مورد از خدمات برتر اين شركت را شرح داده ايم.

دوربين 360 درجه ميتسوبيشي اوتلندر آپشني طراحي شده جهت افزايش سهولت و رانندگي مطمئن تر است كه بسيار هوشمند و كاربردي است كه از بسياري تصادفات و حوادث جلوگيري مي كند. با نصب دوربين 360 درجه خودرو ميتسوبيشي اوتلندر تمركز به رانندگي به حداكثر مي رسد و با اطمينان خاطر از رانندگي لذت خواهيد برد. اين آپشن بر روي ميتسوبيشي اوتلندر بصورت فابريك نصب نيست و شما مي توانيد از شركت گندم كار دي وي دي اين آپشن را با بالاترين كيفيت و قيمتي مناسب خريداري كنيد. در ادامه با ما همراه باشيد تا اطلاعات بيشتري از دوربين 360 درجه خودرو ميتسوبيشي اوتلندر در اختيار شما قرار دهيم.

آشنايي بيشتر با دوربين 360 درجه خودرو

دوربين 360 درجه خودرو سيستمي است كه اجزاي اصلي آن شامل چهار دوربين، يك پردازنده، يك نرم‌افزار سيستم عامل و يك نمايش‌گر هستند. دوربين‌هاي اين سيستم كه در چهار سمت خودرو نصب مي‌شوند، تصاويري از فضاي اطراف خودرو را ضبط كرده و آن را به پردازنده ارسال مي‌كنند. پردازنده اين داده‌ها يعني همان تصاوير ضبط شده توسط دوربين‌ها را پردازش مي‌كند و درنهايت تصويري زنده و سه‌بعدي از فضاي بيروني خودرو و هر آن‌چه در اطراف خودرو قرار دارد را روي نمايش‌گر به راننده نشان مي‌دهد. تصويري كه بدين ترتيب در اختيار راننده قرار مي‌گيرد به او كمك مي‌كند تا بتواند با كنترل بيشتري بر خودرو رانندگي كرده و همين امر مزاياي خود را به‌دنبال خواهد داشت. دوربين‌هاي 360 درجه خودرو در اغلب موارد مجهز به سيستم جي‌پي‌اس و همچنين سيستم تشخيص صدا نيز هستند. ويژگي‌هايي و مزايايي كه يك سيستم دوربين 360 درجه خودرو دارد آن‌قدر متنوع و متعدد هستند كه شمارش تمامي آن‌ها در اين نوشته ميسر نيست؛ اما برخي از مهم‌ترين و قابل‌توجه‌ترين اين ويژگي‌ها و مزايا شامل موارد زير هستند:مشاهده‌ي كل فضاي پيرامون خودرو و تمامي اشياء و افرادي كه در اين ناحيه قرار گرفته‌اند كنترل بيشتر بر اتومبيل براي ممانعت از برخورد آن با اشياء و افراد مجاور آن و كاهش احتمال تصادف امكان پارك سريع و آسان خودرو در فضاهاي تنگ و محدود قرار گرفتن در مناسب‌ترين نقطه از نظر فاصله‌ي طولي و عرضي با خودروهاي مجاور كاهش ترافيك با كمك به رانندگان براي تنظيم منظم فواصل خود با ديگر خودروها كمك به بررسي دقيق‌تر و بهتر صحنه‌ي تصادفات با استفاده از تصاوير ضبط شده حين رانندگي كمك به مشاهده و تشخيص به‌موقع سارقان هنگام نزديك شدن آن‌ها به خودرو و شناسايي چهره‌ي آن‌ها درصورت لزوم كمك به افزايش ميدان ديد راننده خصوصاً در مورد قسمت‌هايي مانند قسمت انتهايي خودرو كه خارج از ديدرس راننده هستند امكان مشاهده‌ي مكان خودرو در هر شرايطي عدم نياز به خروج از اتومبيل براي تنظيم زواياي دوربين‌ها با دادن فرمان صوتي به آن‌ها و … جهت بهره مندي از خدمات، مشاوره رايگان در انتخاب تجهيزات جانبي خودرو خود با ما تماس بگيريد. 021-66766802 021-66738724 09124358381

خريد-رادار-نقطه-كور-اپتيما-با-بالاترين-كيفيتخريد دوربين 360 درجه خودرو ميتسوبيشي اوتلندر | نصب دوربين 360 درجه ميتسوبيشي اوتلندر

خريد دوربين 360 درجه ميتسوبيشي اوتلندر نيز همانند هر آپشن ديگر خودرو و به‌طور كلي همانند هر وسيله‌ي كم‌وبيش پيشرفته‌اي نيازمند بررسي و جست‌وجوي كافي ست تا به اين طريق بتوان سيستمي باكيفيت را از فروشگاهي معتبر با خدمات پيش و پس از فروش مناسب خريداري و از هدررفتن سرمايه و وقت جلوگيري كرد. گذشته از اين نصب دوربين 360 درجه ميتسوبيشي اوتلندر كاري ست كه به دانش، تجربه و مهارت تخصصي احتياج دارد و انجام آن حتي از عهده‌ي افرادي كه در زمينه‌ي نصب آپشن‌هاي خودرو فعاليت دارند نيز خارج است. پس عرضه‌ي يك سيستم دوربين 360 درجه خودرو ميتسوبيشي اوتلندر با اجزاي باكيفيت، نصب صحيح آن و ارائه‌ي خدمات پيش و پس از فروش مناسب، ويژگي‌هاي شاخصي هستند كه فروشنده‌ي اين سيستم بايستي دارا باشد.‌ فروشگاه گندم كار دي وي دي با سال‌ها تجربه و تخصص در زمينه‌ي فروش آپشن‌هاي خودرو با ارائه‌ي مشاوره‌ي تخصصي رايگان پيش از فروش براي راهنمايي مشتريان در انتخاب مناسب‌ترين سيستم، عرضه‌ي محصولات باكيفيت و استاندارد با ويژگي‌هاي خاص و پيشرفته‌اي مانند امكان ديد در شب، نصب سيستم دوربين 360 درجه با كمك كارشناسان متخصص خود در اين زمينه و ارائه‌ي خدمات پس از فروش، داراي تمامي شاخصه‌هاي اشاره شده است. گندم كار دي وي دي سعي دارد تا با عرضه‌ي بهترين سيستم دوربين 360 درجه خودرو ميتسوبيشي اوتلندر بتواند گذشته از اين‌كه رانندگي را براي دارندگان اين خودرو آسان‌تر مي‌كند بتواند امنيت جاني و مالي بيشتري را براي رانندگان و ديگر افراد مرتبط فراهم ساخته و در كاهش احتمال تصادفات، كاهش ميزان سرقت‌ها و نيز كاهش ترافيك شهرهاي شلوغ نقش مؤثري داشته باشد.

رادار نقطه كور، آپشني كارآمد جهت تسلط بيش‌تر

دو سنسور در قسمت عقبي خودرو نصب مي‌شوند، آينه‌هاي جانبي تعويض شده و روي‌شان LED نصب مي‌شود. سيم‌ها و پردازنده نيز در جاي خود قرار مي‌گيرند. اين شَمايي كلي از سيستم رادار نقطه كور است. آينه‌هاي جانبي خودرو به همراه آينه وسطي خودرو نمي‌توانند تمامي فضاهاي پشت و اطراف خودرو را پوشش دهند، در اين بين برخي نقاط هستند كه خارج از ديد راننده اند و اگر خودرويي در يكي از اين نقاط قرار گيرد راننده به‌واسطه‌ي آينه‌ها قادر به ديدن آن نيست. همين امر مي‌تواند خطر بروز تصادف را افزايش دهد. اما سنسورهاي رادار، به محض آن كه يك خودرو يا موتور سيكلت با سرعتي خاص در نقطه‌ي كور خودرو قرار گيرد آن را تشخيص داده و كل رادار از طريق چراغ‌هاي LED روي آينه‌هاي جانبي به راننده هشدار مي‌دهد. هشدار آينه‌هاي جانبي عموماً يا به رنگ زرد است و يا به رنگ قرمز. نكته‌ي مثبت آن است كه اگر به هر دليلي هشدار بصري چراغ‌هاي LED روي آينه‌ها را كافي ندانيد مي‌توانيد از هشدار صوتي بهره‌مند شويد. خلاصه آن كه رادار نقطه كور مي‌تواند به‌واسطه‌ي هشدار وجود خودرو يا موتورسيكلت در نقاط كور شما موجب شود با آگاهي بيش‌تري برانيد و تسلط بيش‌تري بر رانندگي خود داشته باشيد. خوشبختانه اين امكان وجود دارد كه براي خودروي اپتيماي خود رادار نقطه كور تهيه كنيد. گندم كار دي وي دي با 10 سال سابقه در زمينه‌ي لوازم جانبي خودرو اقدام به عرضه‌ي رادار نقطه كور اپتيما با كيفيت بالا كرده است. براي خريد اين آپشن مي‌توانيد از خدمات گندم كار دي وي دي استفاده كنيد.دوربين -360-درجه-خودرو-ميتسوبيشي-اوتلندر

جك صندوق برقي

در سيستم جك صندوق برقي سنسور تشخيص مانع استفاده شده است تا زماني كه هنگام بسته شدن درب صندوق عقب، مانعي جلوي آن وجود داشته باشد، آن را تشخيص داده و به راننده هشدار دهد. اين سيستم اتوماتيك بوده و به صورت هوشمند باعث باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو مي‌شود. نصب جك صندوق برقي بسيار راحت است و نيازي به قطع سيم كشي خودرو ندارد. براي نصب جك صندوق برقي خودرو تنها كافيست سوكت‌هاي آن را جايگذاري كرده و سپس آن را نصب كرد. اين مزيت باعث مي‌شود كه گارانتي خود را نيز باطل نشود. در برخي مواقع درب صندوق عقب خودرو با شدت بسته شده كه مي‌تواند باعث آسيب زدن به خودرو شود. با كمك جك صندوق برقي اين مشكل به سادگي حل خواهد شد و مي‌توانيد با تنظيم سرعت جك‌هاي اين سيستم در زمان باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو از وارد شدن خسارت به آن جلوگيري كنيد. از مزاياي ديگر اين سيستم قابليت تنظيم ميزان باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو است. اين مسئله موجب مي‌شود زماني كه خودرو در محوطه‌اي با سقف كوتاه قرار دارد، بتوانيد درب صندوق عقب خودرو را به ميزان دلخواه باز كرده و از برخورد درب صندوق عقب به سقف و ايجاد خسارت جلوگيري كنيد. در صورت استفاده از جك صندوق برقي خودرو براي باز شدن درب صندوق عقب مي‌توانيد از ريموت فابريك و كليدهاي داخلي خودرو نيز استفاده كنيد. جك صندوق برقي خودرو متناسب با نوع هر خودرو طراحي متفاوتي دارد و هنگام خريد آن بايد به اين نكته توجه كنيد. تمامي مزاياي گفته شده شامل جك صندوق عقب راوفور نيز مي‌شود. اگر قصد خريد جك صندوق برقي راوفور را داريد و مي‌خواهيد آن را با قيمتي مناسب تهيه كنيد با گندم كار دي وي دي تماس بگيريد و راهنمايي‌هاي لازم را از كارشناسان مركز به دست آوريد.

خريد جك صندوق برقي راوفور | نصب جك صندوق برقي راوفور

جك صندوق برقي راوفور آپشن مفيدي است كه علاوه بر آن كه باعث مي‌شود استفاده از صندوق عقب خودرو بسيار راحت‌تر شود، از وارد شدن خسارت به آن نيز جلوگيري مي‌كند. در صورتي كه خودروي راوفور آسيب ببيند و خسارتي به آن وارد شود، هزينه‌هاي زيادي براي راننده خواهد داشت. به همين منظور براي جلوگيري از وارد شدن خسارت به صندوق عقب خودرو، خريد جك صندوق برقي راوفور به دارندگان خودروي راوفور توصيه مي‌شود. براي خريد جك صندوق برقي راوفور مي‌توانيد با گندم كار دي وي دي تماس گرفته و آن را با كيفيتي بالا و قيمتي مناسب تهيه كنيد. تمامي محصولات فروشگاه گندم كار دي وي دي داراي ضمانت اصالت كالا هستند و اين اطمينان را به مشتري مي‌دهند كه كالاي خريداري شده توسط آنها اصل بوده و كاركرد بالايي خواهد داشت. با نصب جك صندوق برقي راوفور هنگام استفاده از صندوق عقب خود را خيالي آسوده‌تر خواهيد داشت.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 219
  • بازدید کلی : 8550
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی